Hacket

Alle spørsmål vedrørende phpBB 3.x stilles i dette forumet. Husk at vi IKKE gir support til uoffisielle versjoner av phpBB, det er kun versjoner lastet ned fra phpBB.com eller her fra phpBB.no som gis hjelp til. Oppdater alltid til siste versjon før du spør om hjelp.
Forumregler
Support til phpBB 3.x gis i dette forumet.
Om du har spørsmål angående oppdatering/oppgradering/konvertering, så spør i riktig underforum. Diskusjon rundt phpBB 3.x, modifikasjoner eller design gjøres i andre forum. Altså, kun vanlige supportspørsmål til phpBB i dette forumet.
Svar
arkokiler
Henger med
Henger med
Innlegg: 29
Registrert: 10. feb 2008, 11:30

Hacket

Legg inn av arkokiler » 3. aug 2008, 17:32

Noen som har peiling på hvordan jeg løser dette?

Jeg har forsøkt å laste opp nye session fil, men intet skjer.

EDIT: slettet linken. Jeg har prøvd å legge opp nytt forum pluss en hel masse annet. Jeg har også forsøkt å finn ett verktøy for å se hva som eventuellt er feil. Også har jeg gitt beskjed til host for å høre om de kan gjenopprette bacckupen. Noe mer jeg kan gjøre?

Som mac bruker så tenker jeg aldri virus, så beklager om noen har klikket på linken og fått noe som helst de ikke skulle ha fått.
Sist redigert av arkokiler den 4. aug 2008, 00:01, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Stinus
PhpBB-frelst
PhpBB-frelst
Innlegg: 231
Registrert: 15. jan 2006, 12:51
Sted: Tananger / Stavanger
Kontakt:

Re: Hacket

Legg inn av Stinus » 3. aug 2008, 22:12

Hei
Hvis du er blitt hacket, så bør du ikke skrive webadressen din. Dette fordi det kan ligge virus på websiden din. For å få hjelp så bør du ta et bilde av websiden, og laste bildet opp til forumet slik at det er tilgjengelig for andre.
Stian
Bilde
Veteranbrannbiler.com
Bilder fra Veteranbrannbiltreff i Stavanger 8.-10.August 2008

Svar